I naturen

Naturens krafter är starka.
Se bara hur tallens rötter har kramat sönder det
stora stenblocket.
Fantastiska krafter eller hur?
The power of the nature is strong.
Just look how the roots of the pinetree has  squeezed the big
stone to crack.
Amazing power dont you think?

Fantasin väcktes till liv då jag såg denna gren.
JAG ser en kinesisk drake, vad ser ni?

My imagination came to life when I looked at this branch.
I see a Chinese Dragen, what do you see?
Ja fler bilder blir det inte idag
men bättre än inget.


Well there will not be more photos today
but its better then nothing.

Kommentarer
Postat av: demianopukki

Orm..! Springa..!!

2012-02-09 @ 23:34:14
Postat av: Rosie

WOW, I see a Chinese Dragon also! I wonder how old that strong tree is? Amazing!

2012-02-10 @ 00:33:22
Postat av: Åke

Ja det finns nog tryghet att hitta en sten att hålla i sig i när både Dagmar och Gudrun drar förbi...

2012-02-10 @ 06:49:03
URL: http://www.nacka144.se
Postat av: Lisbeth

Fara å färde. Jag ser en livsfarlig orm som reser sig och gör sig beredd att anfalla Läckra bilder må jag säga

2012-02-12 @ 16:57:43
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0