Förmiddag vid Yxtaholms slott..


En titt genom slottsmuren.
A look throu the castlewall.
Musikaliskt konstverk
Musical work of art.
Inte dom mest vanliga skyltarna.
Not the most usual signs.
Kabbeleka
En av broarna vid slottet..
One of the bridges close to the castle.
och en till.
and another one..
Jag vet inte varför jag glömde att ta kort på själva slottet
så jag lånade en bild på nätet.
Det ser inte direkt ut som ett slott men det är det iaf..


I dont know why I forgot to take a photo of the castle
so I did borrow one on internet.
It doesnt really look like a castle but it still is one.

Nu ska jag ut i trädgården en stund och fixa lite.
Det är en helt underbar dag på alla sätt och vis.

Now I will go out and work in the garden for a while.
Its a wonderful day in everyway.

Kommentarer
Postat av: rosie

BEAUTIFUL!!!!!! I want to walk here with you!

2012-05-15 @ 17:41:32
Postat av: demianopukki

Jag vill gärna bara gå till kruthuset :o)

Du utvecklar ett örnsöga..!!

2012-05-15 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0