En dag i bilder.


Denne herre mötte jag idag och han var inte det minsta rädd 
I meet this Mr today and he wasnt scared at all


Båtarna är lagda i sin vintervila
The boats are slumbering in the winter.


En något trött ros finns fortfarande i parken. Klimatet är ur led
A tired rose was still to be found in the park today. The world is
upside down


Gizmo passar på att göra det han gör bäst, när vi kom in.
Det betyder att han bara finns där och ser söt ut.
Gizmo did what he does best when we came in.
Being CUTE that is.


På kvällen tog jag mig till fontänen och brännde av ett par kort.
De flesta blev mindre bra men den här får duga iaf.
In the evening I went to the fountain and took some photos.
Most of them were not so good but some had to do..

Ha det bra allihop
Have a great time everyone


Kommentarer
Postat av: Anki

Inte mycket till vinter hos dig heller. Vi har ju haft gröna vintrar förr, minns att jag plockade tussilago i februari för några år sedan - sen kom snön...

Fina bilder och Gizmo är verkligen söt!

Ha en bra söndag!

2012-01-08 @ 08:17:07
URL: http://ankistankar.blogspot.com/
Postat av: demian

Jag tror att det är uppenbar att kameran är något mycket bättre..och jag blir glad :o)

2012-01-09 @ 13:34:03
Postat av: Åke

5 härliga bilder det bjuds på!

2012-01-11 @ 06:53:37
URL: http://www.nacka144.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0