Bara en liiiiten stund.

Ja, jag och Gizmo skulle bara ut en liiiiiten stund.
Men hur gick det tror ni... Kameran *råkade* följa med
och tiden gick fortare än någonsin.
Det resulterade i att vi var borta i ca en o enhalv timme
och månen hann titta upp.
Gizmo and I was just going out for a little while.
But how do you think it went?...  The camera happend to
come with us and time did fly faster then ever.
The result was, us coming home one and a half hour later.
Even the moon had come up.

Det var fortfarande ljust när vi gick hemifrån och jag lyckades iaf få en blommande
kvist på bild trots att det blåste ganska friskt.
It was still daylight when we went for our walk and I managed
to take a photo on these flowers even though the wind was quite strong.

En trädsvamp på en björkstubbe, visst kan även det vara vackert.
I dont know the name for this but I still think its beautiful..

I mina ögon blev det här abstrakt konst.
Någon som kan gissa vad det föreställer?
From my point of view this was like abstract art.
Can anyone guess what it is..?



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Kan det vara så att du lyckades fånga den månen som lyser starkare än alla andra dagar för att den är närmare? Ser nästa ut så. Jag tror att det är någonting som har med elledningar att göra. Har hört ordet isolator men ......Annars kanske det är små ufon som fastnat på ledningen

Ha en fin start på veckan

kram

2012-05-06 @ 21:57:09
URL: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: rosie

Great photos, is that a mushroom growing out of the tree stump?

2012-05-06 @ 22:23:36
Postat av: Cina

Helt rätt Lisbeth...Har iaf för mig att det heter så hahahaha.. Jag är inte så duktig på sådant. Men tyckte iaf att bilden blev lite kul..

2012-05-06 @ 22:46:28
Postat av: demianopukki

Gillar jättemycket din abstraktkonst..!!

2012-05-07 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0